Βιβλιογραφία

  1. Nazar, R., Chaudhry, I. S., Ali, S., & Faheem, M. (2018). Role of quality education for sustainable development goals (SDGS). International Journal of Social Sciences, 4(2), 486-501. DOI:10.20319/pijss.2018.42.486501 
  2. Chankseliani, M., & McCowan, T. (2021). Higher education and the sustainable development goals. Higher education, 81(1), 1-8. DOI:10.1007/s10734-020-00652-w
  3. Saini, M., Sengupta, E., Singh, M., Singh, H., & Singh, J. (2023). Sustainable Development Goal for Quality Education (SDG 4): A study on SDG 4 to extract the pattern of association among the indicators of SDG 4 employing a genetic algorithm. Education and Information Technologies, 28(2), 2031-2069. DOI:10.1007/s10639-022-11265-4
  4. Abera, H. G. (2023). The role of education in achieving the Sustainable Development Goals (SDGs): A global evidence based research article. International Journal of Social Science and Education Research Studies, 3(01), 67-81. DOI:10.55677/ijssers/V03I1Y2023-09
  5. Unterhalter, E. (2019). The many meanings of quality education: Politics of targets and indicators in SDG 4. Global Policy, 10, 39-51. DOI:10.1111/1758-5899.12591
  6. Samantaray, M. (2017). Role of libraries in quality education for achieving SDG. Journal of Advances in Library and Information Science, 6(1), 31-35. https://jalis.in/pdf/6-1/Moorti.pdf
  7. Shukla, S. S., Singh, K. P., & Mishra, A. K. (2013). The role of libraries in literacy and education pre-requisite for education and sustainable development at all levels of education. IOSR Journal of Humanities and Social Science (IOSR-JHSS), 14(5), 35-40. DOI:10.9790/1959-1453540
  8. Dei, D. G. J., & Asante, F. Y. (2022). Role of academic libraries in the achievement of quality education as a sustainable development goal. Library management, 43(6/7), 439-459. DOI:10.1108/LM-02-2022-0013
  9. Elfert, M. (2019). Lifelong learning in Sustainable Development Goal 4: What does it mean for UNESCO's rights-based approach to adult learning and education?. International Review of Education, 65(4), 537-556. DOI:10.1007/s11159-019-09788-z
  10. Bergman, Z., Bergman, M. M., Fernandes, K., Grossrieder, D., & Schneider, L. (2018). The contribution of UNESCO chairs toward achieving the UN sustainable development goals. Sustainability, 10(12), 4471. DOI:10.3390/su10124471
  11. Ζαβλάνος, Μ. Μ. (2020). Η ποιότητα στη διδασκαλία, στη μάθηση και στη διοίκηση. Εκδόσεις Σταμούλης, ISBN:9789606180040, Επίσημος Κατάλογος OPAC, Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

*Η παρούσα βιβλιογραφία χρησιμοποιήθηκε υπεύθυνα για την τεκμηρίωση του περιεχομένου, με σεβασμό στις πηγές και στους δημιουργούς τους.

Εικόνες & Βίντεο

  1. Εικόνα 1 εξωφύλλου (Αρχική σελίδα). gpointstudio. (n.d.). Students knowing the right answer . Freepik. Διαθέσιμο στο: https://www.freepik.com/free-photo/students-knowing-right-answer_13132985.htm

  1. Εικόνα 2. Δωρεάν χρήση – Άδεια Creative Commons CC0. Διαθέσιμο στο: https://www.pexels.com/el-gr/photo/159579/
  2. Εικόνα 3. Shelby Murphy Figueroa, 06/08/2024, Χρήση ελεύθερη βάσει της άδειας Unsplash. Διαθέσιμο στο: https://unsplash.com/photos/a-group-of-people-standing-in-a-circle-with-their-hands-together-tYq6MoiTR-E

  1. Βίντεο 1. Πηγή Chris Ross, "What makes a quality education?", 4 Απρ 2018. Άδεια αναφοράς προέλευσης Creative Commons (επιτρέπεται η επαναχρησιμοποίηση). Διαθέσιμο στο:  https://www.youtube.com/watch?v=_kZVMsMt86o&ab_channel=simpleshowfoundation
  2. Βίντεο 2. Πηγή: Participate, "Understand Goal 4: Quality Education (Primary)", 2 Μαρ 2020.

    Πνευματικά δικαιώματα: 2019 από την Participate, Inc. Αυτό το έργο διατίθεται με άδεια Creative Commons Αναφορά - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές (CC BY-SA 4.0). Διαθέσιμο στο: https://www.youtube.com/watch?v=1wy1hwZgHdA

*Οι εικόνες και τα βίντεο που χρησιμοποιήθηκαν έχουν ληφθεί υπεύθυνα, με σεβασμό προς τους δημιουργούς τους και τις πηγές, και χρησιμοποιούνται για την τεκμηρίωση του περιεχομένου σύμφωνα με τις ισχύουσες άδειες χρήσης.

© 2025 Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα
"Στόχος 4 Ο.Η.Ε. για Ποιότητα στην Εκπαίδευση" by Angeli Chrysoula is licenced under CC BY-NC 4.0
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε